Triola

By  |  0 Comments

TRIOLA v tom udělá jasno!

TRIOLA STYLING TOUR: Profesionální stylistka přijede do všech regionů.

triola_seda_1Triola underwear, český výrobce dámského spodního prádla a plavek, právě odstartovala převratnou a doposud nevídanou novinku v nákupu spodního prádla. S profesionální stylistkou a projektem TRIOLA STYLING TOUR se rozjede za svými zákaznicemi do všech regionů České republiky. V prodejnách s prádlem v Čechách a na Moravě připraví v letošním roce desítky tzv. TRIOLA STYLING DAY, na kterých zákaznicím nabídne ukázkově dokonalý a prvotřídní servis při výběru dámského spodního prádla. TRIOLA STYLING TOUR odstartuje 12. února v Brně.

„Téměř všechny spotřebitelské průzkumy donekonečna omílají, že většina žen stále nenosí správnou velikost a střih podprsenky a že mnohé ani dnes netuší, podle jakých kritérií ji mají vybírat,“ vysvětluje projekt Michaela Barochová, vedoucí oddělení vývoje a marketingu Triola a.s. „Výrobou dámského prádla se zabýváme téměř sto let, a proto si myslíme, že jsme v tomto směru opravdu kompetentní. Chceme v tom konečně udělat jasno a českým ženám vše názorně ukázat – ne na videu, ne v reportáži či na plakátě, ale osobně na nich. V každém regionu jsme připravili několik speciálních ukázkových dnů, tzv. TRIOLA STYLING DAY s naší profesionální stylistkou. Chceme poskytnout zákaznicím odborné poradenství přímo na místě, pomoci s výběrem správné velikosti a střihu, naučit je, jak o prádlo pečovat a jak již v prodejně či v kabince poznat, zda nám vybraný kousek poskytne očekávanou službu, celodenní komfort a pohodlí. Zákaznice nemusí jezdit k nám, my přijedeme za nimi a navíc s profesionální stylistkou. Cílem naší TOUR je ukázat v prodejnách, jak má prodej spodního prádla vypadat. Chceme naučit zákaznice, a někde bohužel i prodejní personál, jak má perfektně padnoucí prádlo vypadat a jak jej vybírat,“ uvádí převratnou novinku M. Barochová.

První „testovací“ STYLING DAYS, zorganizovanév různých místech republiky,ukázaly na obrovský zájem žen o triola_rose_1tuto službu. „V průměru se každé testovací akce zúčastnilo 50 – 70 žen,“ shrnuje první zkušenosti Michaela Barochová. „Zatím se nám nejvíce hlásily ženy s běžnou až větší velikostí poprsí a myslím, že než si je vzala do parády naše stylistka, měly úplně mylnou představu o svých mírách. Nakonec všechny odcházely velmi spokojené a některé nám potvrdily, že se jim takto nikdy nikdo nevěnoval a že mnohé informace byly pro ně absolutně nové. Učíme tím naše zákaznice, aby stejný servis požadovaly od všech prodavaček ve všech prodejnách. Potvrzuje se, že my, výrobci, musíme působit jak na zákaznice, tak i na prodavačky specializovaných prodejen s prádlem,“ hodnotí M. Barochová a dodává, že STYLING DAY je zdarma.

 

V čem je STYLING DAYS výjimečný? Profesionální stylistka společnosti Triola, Žaneta, poskytne každé zájemkyni individuální konzultaci. Každé zvlášť v individuálním čase ukáže pár triků jak a vzhledem k postavě jaké prádlo vybírat, na které detaily si dát pozor, jak prádlo správně oblékat a jak o něj pečovat, aby si jeho funkčnost a kvalitu udržely co nejdéle.

triola_bila_1„Při prvních testovacích STYLING DAYS jsme zjistili, že se mnoho žen např. bojí nosit vyztužené podprsenky, protože mají pocit, že jim velká prsa ještě zvětší,“přibližuje některé zkušenosti stylistka Trioly, Žaneta. „Ukázala jsem jim, že tyto podprsenky prsa nezvětšují, ale pozvednou je do ideální výšky, a tím skvěle vylepší siluetu jejich postavy. Chronickou chybou, která se při nákupu Češek opakuje, je volba menších košíčků a většího obvodu. Tento zrádný názor má stále zakořeněno ještě mnoho žen a bude docela těžké jej vymýtit. Zaznamenali jsme také pozitivní změny – ženy začaly kladně hodnotit fakt, že stylistka-prodavačka v kabince na ženě názorně prádlo upraví a vysvětlí jí detaily správně zvolené velikosti a střihu. Bohužel se ukazuje, že řada prodavaček se ještě bojí na zákaznice „sáhnout“ a např. podprsenku na zákaznici upravit, dotáhnout atd. Ale bez toho se prádlo prodávat opravdu nedá.“

Termíny březnové TRIOLA STYLING TOUR vám opět zašleme a uveřejníme je také na našem webu a facebookové stránce www.facebook.com/STYLINGTOUR