»Žít svůj život« s Liscou – 70.let výročí
„Žít svůj život“ je motto kolekcí Lisca 2025 u příležitosti 70. výročí Liscy. Hlavním cílem je vytvořit cenově dostupný každodenní luxus pro širokou škálu moderních žen a mužů. Značka nadále oslavuje ženskost, inkluzivitu, dlouhověkost, udržitelnost a pohodu.
Ženskost: Lisca dává ženám sílu být samy sebou, užívat si svůj život naplno. S jedinečnými styly, pohodlím a podporou, které mohou ženy najít ve spodním prádle Lisca, se cítí sebevědomě a bezstarostně.
Inkluzivita: Každá žena bez ohledu na věk nebo typ postavy si zaslouží cítit se sebevědomě a krásně. Závazek k inkluzivitě se odráží v rozmanité nabídce spodního prádla, oblečení na spaní a plavek Lisca, které jsou navrženy tak, aby vyhovovaly různým velikostem a stylům a zajistily perfektní padnutí pro každou postavu.
Dlouhá životnost: Vysoce kvalitní, odolné spodní prádlo a plavky, které nabízí trvalé pohodlí a udržitelnost, odráží závazek jak ke spokojenosti zákazníků, tak k odpovědnosti vůči životnímu prostředí.
Udržitelnost: Všechny materiály použité v oděvech Lisca jsou certifikovány Oekotex 100, recyklované materiály GRS. Významnou součástí kolekcí jsou přírodní materiály. Partneři společnosti Lisca prokázali, že sdílejí sociální, etické a environmentální hodnoty, ke kterým se společnost Lisca zavázala.
Pohoda: Cílem návrhů je zlepšit celkový pocit pohody nositele, a to prostřednictvím stylů, které upřednostňují fyzické i emocionální pohodlí a zároveň zahrnují multifunkční prvky.
Pro Liscu představuje 70. výročí skvělou příležitost k redesignu vizuální korporátní identity. Aktualizované logo Lisca se vyvinulo ze své předchozí verze, přičemž znovu zavádí ikonický obrázek lišky symbolizující dědictví a odlišnost značky. Díky novým fontům a jubilejní verzi loga ztělesňuje osvěžený obrázek ducha a vřelost Liscy. Poprvé bylo uvedeno 1. ledna 2025. www.lisca.cz