JAK PRODÁVAT BAREVNÉ SPODNÍ PRÁDLO

By  |  0 Comments

Prodej spodního prádla je opravdová výzva, protože se musíte vypořádat s mnoha aspekty. S mnoha typy postav, různými vkusy, zvyky, stereotypy, pravidly vštěpovanými ženám po generace, co a kdy si vzít na sebe a nakonec, s ostychem kupovat si spodní prádlo, svlékat se před brafitterkou nebo mluvit o svých potřebách.

Brafitterka ví, že spodní prádlo je nesmírně důležité, protože je základem stylingu. Ve skutečnosti hraje nejdůležitější roli, protože když si oblečeme i ty nejdražší šaty, ale nepostaráme se o vhodné spodní prádlo, může být efekt nevalný. Správná velikost, střih, provedení je samozřejmostí pro většinu žen. Ale to není všechno. Spodní prádlo musí být také sladěno s outfitem tak, aby neprosvítalo a příliš se nelišilo.

Zde poprvé přichází na řadu barva. Mnoho žen, které přicházejí do obchodů a butiků, požaduje bílou / černou / béžovou podprsenku. Myslí si, že je pravidlem mít základní sadu těchto tří barev. Ostatně vždycky to tak bylo, bílá halenka – bílá podprsenka, světlé oblečení – béžová a tmavé – černá. Tak se to tradovalo. To je ale omyl. Nic není lépe viditelné než bílá podprsenka pod bílou halenkou a málokteré řešení, z okruhu spodního prádla, je okázalejší. Jak to tedy řešit?

Možností je mnoho. Zbořme mýty a naučme ženy si s barvami ve spodním prádle pohrávat. Nabízíme mimo jiné barvu ekry, pudrově růžovou, šedou, odstíny kávy latte, zlatou a… červenou. Nejprve ale pojďme s klientkou do zkušební kabinky s tím, co požaduje. Například s bílou podprsenkou. Je dobré mít v kabince připravenou bílou halenku, aby si mohla zákaznice zkontrolovat, jak spodní prádlo nakonec padne. Další zkušební modely lze dodat v širší škále barev. Dámy pak zjišťují, že éterická ekry, jemná pudrově růžová nebo výrazná zlatá fungují pod zářivým oblečením skvěle a navíc vypadají na pleti lépe než studená, výrazně striktní bílá.

A co červená? Toto je řešení, které mnoho lidí překvapí. Když je žena více opálená, ukazuje se, že červená podprsenka krásně ladí s tmavší pletí a pod bílou halenkou / košilí / tričkem je neviditelná. Stojí za to vyzkoušet takové řešení, tím více, že tato barva má mnohem více výhod. Zaujme pohled, dodává energii, dodává sílu. K výběru této barvy nemusíte nikoho dlouze přesvědčovat. Výrazná červená, jemná krajka a perfektně sladěná velikost a design jsou receptem na spokojenou a sebevědomou klientku. Och, to kouzlo červené!

Barva podruhé, výběr podle ročních období … a typů pleti. Každá sezona má svá pravidla. Klientky obchodů se spodním prádlem často intuitivně vybírají modely v barvách odpovídajících ročnímu období. Dámy si na podzim vybírají ty, které přírodě kralují – šedou, vínovou, červenou, hnědou, ale i širokou škálu zelených odstínů. To je okamžik, kdy zákaznice při výběru v obchodech se spodním prádlem ocení metalické třpytky, tmavě modrou a fialovou barvu. V zimě vládne červená a zlatá, ty jsou také častou vánoční volbou. Oblíbená je také tmavě modrá a nesmrtelná černá. Na jaře ustupují od tmavých barev a znovu objevují ty světlejší. Modrá, žlutá, oranžová, broskvová a jasně zelená se vrací do přízně. Léto, dovolená, čas plný hřejivého světla, to je okamžik, kdy zákaznice ochotněji sáhnou po prádle v odvážných malinách, křiklavých pomerančích nebo energické tyrkysové. Tehdy si s barvami pohrávají, netrápí se přísným dress codem, protože si mohou dovolit víc. Často jsou také voleny klidné pastely, které krásně ladí s jemnými letními šaty nebo upnutými topy. To je okamžik, kdy mohou brafitterky navrhnout větší rozlet při výběru barev.

Barva potřetí to je síla, kterou dodává. Například červená je barvou vášně. Nadčasová a krásná. Je ideální pro sebevědomé, smyslné ale i stydlivé ženy. Ty poslední volí spodní prádlo v barvě, ve které se cítí lépe nebo chtějí ukázat, že i ony mají odvahu. Červená dodává ženám sílu. Když přijde do obchodu nezávislá, ale praktická dáma, může být volbou nesmrtelná černá nebo elegantní tmavě modrá. Taková klientka chce často, aby bylo po jejím, málokdy projevuje slabost a nechce si nutně hrát s barvami. Červená může být její druhá volba. To je další nesmrtelná klasika.

Růžové prádlo je vhodné spíše pro mladší zákaznice. Často je spojováno s nevinností a romantikou. Jemná růžová a její intenzivnější odstíny vypadají krásně na blondýnkách s porcelánovou pletí. Zajímavě vypadají i na opálené nebo tmavší pleti.

Dnešní móda a tržní příležitosti umožňují obrovský výběr. Brafitterka má nesmírně důležitou roli. Je to především poradkyně, ale také člověk, kterému se můžete otevřít, zbavit se komplexů, naučit se přijmout své tělo a najít své přednosti. Zároveň musí vykazovat velkou emoční inteligenci. Každá žena je jiná, má jiné potřeby a zkušenosti. Ke každé z nich je třeba přistupovat individuálně, aby se co nejlépe ztotožnila s produktem, nejen s jeho tvarem a designem, ale aby co nejlépe uspokojil její potřebu cítit se v něm krásná.

 

Natalija Dembek, členka polské Brafitting Association