SALON BIELIZNY
Shrnutí podzimního vydání Salonu spodního prádla
#znovu spolu
Nebyl to největší Salon Bielizny co do počtu vystavovatelů, rozsahu ani davů návštěvníků (i když hostů bylo naštěstí hodně). Byl to ale první Salon Bielizny po téměř dvouleté přestávce, v těžkých, nestabilních podmínkách způsobených stále přítomnou pandemií a vidinou možných omezení.
A povedlo se – z velké části díky vaší důvěře! ¨
Vystavovatelů – že tento projekt dokončíme.
Hostů – že stojí za to strávit s námi víkend a setkat se s polskými a zahraničními společnostmi.
A za to bychom chtěli všem poděkovat!
Salon Bielizny poprvé provázelo minifórum trendů, kde jsme shromáždili ukázky nejdůležitějších trendů pro budoucí sezóny. Všechny se promítly do kolekcí prezentovaných vystavovateli, což nás velmi těší, protože to svědčí o tom, že polští výrobci drží tempo s dobou a jsou dokonale naladěni na nové směry spodního prádla.
Jedním z prezentovaných směrů bylo zaměřit se na kvalitu a pohodlí v kombinaci s myšlenkou udržitelného rozvoje. Ekologie a etický přístup k výrobě jsou velmi důležité, protože módní průmysl je považován za jeden z nejvíce poškozujících životní prostředí (produkujeme více znečištění než např. letecká doprava).
Dalším výrazným akcentem byly kolekce odrážející touhu po glamour, luxusu a spodním prádle ne nutně praktickém, ale neuvěřitelně efektním. Černá v kombinaci se zlatou, lesklé doplňky, řetízky, proužky, tetovací efekty, krvavě červená a zvířecí motivy poskytují z takového spodního prádla radost, bez ohledu na příležitost, kterou doprovází.
Posledním trendem, který stojí za zmínku, jsou barvy – živé, radostné a optimistické. Přináší radost a zábavu do nedávno ponuré reality. Dodávají naději a energii jednat. Navrací vzpomínky z dětství, kdy byl svět mnohem jednodušší, emoce upřímnější a smích nespoutaný. Na jaře nás čeká mnoho spodního prádla, ve kterém se budete cítit jako ptáci, energická fuchsiová a zelená na krajkách a síťovaných soupravách a také barevné noční prádlo, ze kterého se vám bude točit hlava.
U příležitosti trendového fóra představila svou unikátní kolekci spodního prádla pro ženy se stomií také Dorota Salska, odborná asistentka z ateliéru designu spodního prádla Akademie výtvarných umění v Lodži. Tento projekt si zaslouží zvláštní pozornost, protože boří tabu týkající se spodního prádla pro lidi se speciálními potřebami a nezapomíná, že ve skutečnosti jsou stejní jako my všichni. Bez ohledu na omezení těla chceme nosit krásné, smyslné spodní prádlo a cítit se plnohodnotnými zákaznicemi, které si mohou vybírat své vysněné prádlo z rozmanité nabídky.
Během tohoto vydání jsme se zaměřili na úplně jinou formu přehlídek. Místo jedné velké show se během dne konaly dvě kratší show, a to jak v sobotu, tak v neděli. Díky tomu bylo možné sledovat pořady ve vámi zvolený den a délka pořadu (15 minut) vám nedovolila se nudit!
Na poslední přehlídce druhého dne nás čekalo milé překvapení. Polská Brafitting Association ocenila naši prezidentku Adu Maksim titulem čestného člena Asociace! Je to velká čest asoučasně radost podporovat dívky v jejich misi!
Během Salonu Bielizny nemohla chybět setkání s pozvanými odborníky. První den veletrhu byl v tomto ohledu obzvláště intenzivní. Právní poradkyně Ilona Przetacznik z Legalny Biznes Online, Izabela Sakutova, expertka na brafitting a obchodní koučka, blogerky Kasia Kulpa (Stankomania) a Ula Chowaniec (Galanta Lala), se s námi podělily o své poznatky, které analyzovaly nabídku veletrhu z hlediska potřeb pro plus size klientky. Členky Polské Brafitting Association, Joanna Margalska z Atelier Chilli a Magdalena Andraka z Brazone, zase hovořily o budování zapojení sociálních médií do obchodu se spodním prádlem. Na závěr dne nás Agnieszka Socha seznámila s tématem psychologie prodeje. Druhý den měl dva silné školící body. První bylo setkání s Katarzynou Sałatou z Dobrej Kreacji a Dr. med. Anna Woźniakowska, která se teoreticky i prakticky zabývala zdravým padnutím spodního prádla podporujícího správné dýchání. Druhým byla prezentace první mobilní aplikace budující zdravé brafittingové návyky mezi teenagery, kterou připravila nadace Pomoc na Startu.
DEBUTY
Během letošního Salonu Bielizny debutovaly tři nové značky, které představily své první kolekce: Mijavu, Silk Milk a Unico. Všechny tři představily kolekce nočního a domácího oblečení (pravděpodobně aktuálně nejdynamičtěji se rozvíjející odvětví v naší branži), ale každá v osobitém a jedinečném stylu.
Paralelně se stacionárním veletrhem probíhala akce v online světě. Na veletržní platformě bylo možné v reálném čase sledovat záznamy přednášek a pořadů (a později se k záznamům vrátit), prohlédnout si nabídku vystavovatelů, stáhnout si jejich katalogy a domluvit si schůzky.
Příští show bude v březnu (online) a živě znovu v září 2022.
Jste srdečně zváni!
Informace můžete pravidelně sledovat na našem webu: www.salon-bielizny.com