Linia

By  |  0 Comments

LINIA – české prádlo s tradicí

Český výrobce spodního prádla se zaměřením na ženy funguje na trhu již od roku 1993. Za tu dobu si firma vydobyla značné postavení na trhu s prádlem. Zaměření na ženy s plnějšími křivkami je vítáno jak u maloobchodních zákazníků, tak u velkoobchodních, kteří rostoucí nabídku každým rokem oceňují.

V sortimentu lze nalézt klasické podprsenky (s kosticí, bez kostic, vyztužené, nevyztužené, sportovní, kojící) a to až do velikosti koše I, obvodu až do velikosti  115. Obsáhlá je také nabídka kalhotek, bavlněného programu (košilky, legíny, body) a nově také nočního prádla, které vzhledem k velmi kvalitním materiálům si již našlo své věrné příznivce. K výrobě prádla se používají léty osvědčené střihy a vysoce kvalitní materiály. I přes vysokou kvalitu a dostupnost, jsou ceny více než přátelské a přívětivé, což klienti značně oceňují.

Klasická kolekce se skládá z osvědčených střihů prádla, které jsou mezi zákaznicemi velmi oblíbené a to v základních barvách: bílá, černá, šampaň a tělová. Mimo klasiku zařazujeme také fashion produkty, které jsou výjimečné barvou, ale také střihem. Nově jsme zařadili do sortimentu celosvětově oblíbenější bralettky, které jsou působivé netradičními střihy a výběrem kvalitní krajky. Vzhledem k české výrobě jsou výrobky rychle došívány a doplňovány, proto je dostupnost vybraného zboží značná.

Firma Linia nabízí několik druhů spolupráce. Ta nejvýhodnější pro velkoobchodníka je forma „nákup, prodej“. V tomto případě si zájemce vybírá z kompletní nabídky spodního prádla a jen on se rozhoduje, které prádlo je to pravé pro navštěvující klientelu. Jelikož sortiment je velmi obsáhlý, nabízí se zde služby obchodního zástupce, který kompletní nabídku představí a poradí s výběrem. Objednávka může být vytvořena pomocí zástupce, nebo nově také přes b2b stránky, které usnadní a zrychlí objednávku. Dalším typem spolupráce je komisní, kdy na základě předchozí dohody je zapůjčeno zboží, které je v předem dohodnuté marži prodáváno a zpětně účtováno. Třetím typem je spolupráce franžísová, kdy stejně jako v komisním případě je zboží zapůjčeno a prodáváno s předem dohodnutou marží, rozdíl je však ten, že zde třeba dodržovat doporučené maloobchodní ceny. Zde je také možnost vybavit prodejnu nábytkem a doplňky, které jsou používány v podnikových prodejnách. Další obrovskou výhodou je možnost zařazení do inzerce, která přivede mnoho nových klientů.

Více informací najdete na www.linia.cz