SALON BIELIZNY

By  |  0 Comments

PODZIMNÍ SALON BIELIZNY – 13. VYDÁNÍ VE ZNAMENÍ NÁVRATU

Teď už to můžeme oficiálně napsat – třináctka není smolná! 13. ročník  veletrhu spodního prádla potvrdil potřebu setkávání se v odvětví spodního prádla a ukázal, že ve spolupráci a dialogu je síla.

Poslední ročník byl ve znamení návratů. Za prvé, veletrh se vrátil na místo z roku 2019 – do haly Expo. Netřeba dodávat, že to bylo správné rozhodnutí. Prostorná výstavní hala, umístění v centru Lodže, parkoviště, přístup, infrastruktura – vše hovoří o správném rozhodnutí setkávat se právě zde – na Aleja Politechniki 4.

Vrátily se také značky, které chyběly na posledním ročníku – Agio, Lupoline, Kinga, Konrad, Samanta, Steven a Vienetta – ale také Felina, Naturana, Seafolly a Selmark. Nezklamali ani pravidelní vystavovatelé, kteří jsou již léta jádrem Salonu Bielizny: Anita, Ava, Cornette, Endorfinella, Ewa Bien, Gaia, Gorsenia, Italian Fashion, Julimex, Lama, Nipplex, Mada, Milano a Miss Fabio. Široké zastoupení mělo noční a erotické prádlo. Kromě již zmíněných značek předvedly své kolekce Aruelle, Doctor Nap, Linclalor, Hamana, Mija vu, Obsessive, Passion Free Your Senses a Silk Milk. Nakonec na veletrhu úspěšně debutovaly firmy Ewa Michalak, Moraj, Momenti Per Me a Primo. Nechyběla ani zóna mladých značek, která se těšila velkému zájmu hostů. Své kolekce tam představily Paloma Pink, Love on the Snow, Listilla a Black Bra. V hojném počtu byly prezentovány doplňky a látky, a to díky účasti společností: Indesmalla, Cintas Martell, Finix Trading, Lauma, Kawak, Wamar, Baltic Consulting Company a Simplex Knitting.

NOVÉ DESIGNY

Podzimnímu ročníku veletrhu vévodil průvodce novinkami i bestsellery, které se objevily v nabídce v roce 2022 nebo se objeví v roce 2023. Smyslem průvodce bylo seznámit návštěvníky Salonu Bielizny s novými řešeními používanými u modelů spodního prádla a podprsenek, které ovlivňují pohodlí, odolnost, podporu a tvar.

Na podstatnou část průvodce dohlížela Katarzyna Sałata z Dobrej Kreacji. Průvodce je stále k dispozici ke stažení ve formátu pdf na stránkách Salonu Bielizny. Zároveň během veletrhu spodního prádla vznikla zóna, kde se na figurínách prezentovaly střihy přímo z průvodce. Součástí programu byla i krátká setkání se zástupci značek, během kterých bylo možné se dozvědět něco více o prezentovaných střizích.

NOČNÍ PRÁDLO VE STŘEDU ZÁJMU

Seznam značek nabízejících noční a domácí oblečení zákazníkům byl působivý. Při této příležitosti provázela podzimní ročník Salonu Bielizny soutěž, ve které byly díky hlasování hostů vybrány ze skupiny vystavovatelů s nočním prádlem nejzajímavější modely. Vybrané modely pak nafotila agentura Antolos. Průvodce surovinami pro výrobu nočního prádla připravila Joanna Misztel., která se zabývá mýty o různých materiálech, přibližuje také výhody a nevýhody surovin různého původu, od rostlinných a živočišných až po syntetické.

AFTER PÁRTY

Salon Bielizny poprvé doprovázela after party – neformální oborové setkání po skončení prvního dne veletrhu. Nechyběly drinky, veselá setkání, dlouhé rozhovory a tanec, které ukázaly, že i v takovém konkurenčním prostředí se spolu mohou obchodníci bavit. Příští ročník se bude tento nápad určitě opakovat!