DVACET LET S VÁMI V DOBRÉM I ZLÉM

By  |  0 Comments

Je to až neuvěřitelné, docela slušný kus života, nemyslíte? Čtyřicáté vydání časopisu Módní Prádlo a dvacet let na českém a slovenském trhu. Jak na vlnách rozbouřeného moře, tak se dá definovat tento obor. Mnoho firem za dobu existence našeho časopisu zaniklo, ale mnoho také povstalo. Naše mateřská společnost a zakladatel časopisu Módna Bielizna v Polsku, oslavila na počátku letošního roku dokonce sté vydání, tomu říkám úspěch s velkým „Ú“. Ale polský trh je čtyřikrát větší než český, nelze tedy srovnávat nesrovnatelné, jen pro vaši představivost v Polsku vychází časopis 4x ročně a náš pouze 2x.

V době, kdy jsme začínali časopis vydávat, bylo na našem trhu časopisů pro odbornou veřejnost o módě několik, ale žádný se specializací na spodní prádlo. To bylo pro náš časopis velkým plusem, ale zároveň hendikepem. Specializace je jedna věc, ale současně omezená možnost oslovování inzerentů a prodejců věc druhá. S nepatrnou špetkou hrdosti mohu konstatovat, že jsme to zvládli a s menšími nebo většími překážkami zvládáme dodnes. Trvalo několik sezon, jak už to tak na našem trhu bývá, než jsme si vydobyli vaši důvěru, důvěru českých a slovenských obchodníků a přesvědčili vás, že náš časopis je tu proto, aby vám pomáhal v propagaci a prodeji vašich výrobků. A to se nám, myslím podařilo. I po tolika letech máme stálé obchodní partnery, kteří své výrobky prezentují v každém našem vydání.

Tolik se za těch dvacet let na našem trhu a v našem oboru změnilo, trhu vládne již několik let svět      e-shopů a mnoho o spodním prádle si lze najít také na internetu, ale i tištěná periodika zde stále mají své místo. Náš časopis je toho důkazem😊.

Velice nás těší, že každé naše nové vydání vás může provést světem nových kolekcí známých firem a pomoci vám zorientovat se v množství produktů, které se na trhu objevují. Cílem našeho časopisu vždy bylo, je a bude, informovat všechny naše odběratele o novinkách a zajímavostech, které se v naší branži udály nebo naopak chystají v krátkém časovém horizontu od edice k edici.

Doufáme, že nám i v budoucnu zachováte přízeň, které si velice vážíme, a i ve světě digitální komunikace si rádi prolistujete stránky našeho tištěného časopisu, který vám bude s radostí i nadále dobrým parťákem ve volných chvílích při budování vašeho byznysu.